jenny2015.reismee.nl

Aftellen!

Hallo allemaal,

Lekker veilig thuis in m´n oude vertrouwde omgeving komt langzaam het besef van een naderend afscheid. Niet voor héél lang, maar toch.
De belangrijkste dingen voor de reis naar Zuid Afrika zijn geregeld. Alleen mijn koffer nog voor een groot deel inpakken. Over 6 dagen vertrek ik naar Mamelodi.

Interesse om het vervolg van deze 'Afrikaanse-avonturen-weblog' te volgen? Ik ben er zomaar vanuit gegaan. Zo niet, laat het gewoon weten!

groetjes,
Jenny

Reacties

Reacties

Mandy - in pabo tijden..

Dag lieve Jenny, Fijn om me je verhalen mee te kunnen reizen, ik wens je fijne dagen nog thuis en een goede reis. Terwijl wij op school begonnen zijn, ga jij een totaal andere periode tegemoet.

Ik wens je van harte alle goeds en zegen.

Aluana

Hallo Jenny,
Erg cool idee!
Ik ben benieuwd naar jouw toekomstige aventure. ????
Ik wens veel succes!
Veel liefs.

Johannes

Mooi om mee te kunnen lezen Jenny, ga ik zeker doen!

Erica

Whow dit is een aardig plekje om mee te lezen. Dat heb je mooi gedaan!
Alle goeds en Zijn trouw omringt je in alle nieuwe indrukken en ervaringen.
lfs,

pia van beusekom

Jenny, een heel goede reis en behouden aankomst gewenst.
Gods nabijheid en Zegen van harte toegewenst.
h gr Pia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!